Lediga jobb som Kontorsreceptionist i Knivsta

Se lediga jobb som Kontorsreceptionist i Knivsta. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Knivsta som finns hos arbetsgivaren.

Bilintresserad receptionist/administratör till bilverkstad - Knivsta

Ansök    Jun 27    Perido AB    Kontorsreceptionist
Har du tekniska intressen och tidigare erfarenhet av arbete med administration? Är du intresserad av bilar eller tidigare jobbat inom fordonsindustrin? Söker du varierande arbetsdagar där du får en roll som både är administrativ och social med många kontaktytor? Då kan det vara precis detta du söker efter! Läs vidare och se om du håller med. Om tjänsten Perido söker nu en receptionist/administratör till vår kund, en bilverkstad med kontor i Knivsta. Detta... Visa mer
Har du tekniska intressen och tidigare erfarenhet av arbete med administration? Är du intresserad av bilar eller tidigare jobbat inom fordonsindustrin? Söker du varierande arbetsdagar där du får en roll som både är administrativ och social med många kontaktytor? Då kan det vara precis detta du söker efter! Läs vidare och se om du håller med.
Om tjänsten
Perido söker nu en receptionist/administratör till vår kund, en bilverkstad med kontor i Knivsta. Detta är en roll med båda administrativa och kommunikativa inslag. Du blir dels företagets ansikte utåt och får ta emot kunder som kommer in till kontoret. Vid kundbemötandet kommer även dina kunskaper om fordon vara betydelsefulla. Vidare kommer du att hantera betalningar och fakturering, andra administrativa uppgifter samt sköta all intern kommunikation.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är en flexibel person, har lätt för att lära dig nya uppgifter och viktigast av allt – du har den där självklara administrativa ådran och det analytiska sinnet. Du är nyfiken, lyhörd och har ett imponerande driv i allt du tar dig an. Du har lätt för att uttrycka dig i skrift och tycker det känns kul med en kombinerad roll av reception/administration och kommunikation. Du har ett intresse för bilar och goda kunskaper om dem. Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenheter inom administration
Erfarenhet av service
B-körkort
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift
Fordonskännedom och tekniska intressen

Meriterande:
Fordonsteknisk bakgrund
Erfarenhet av ekonomiska uppgifter
Tillgång till egen bil

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kund. Start enligt överenskommelse under augusti/september.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Berglund som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34663 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/. Visa mindre

Receptionist/Administratör till bilverkstad

Ansök    Jun 3    Perido AB    Kontorsreceptionist
Har du tidigare erfarenhet av arbete med administration? Söker du varierande arbetsdagar där du får en roll som både är administrativ och social med många kontaktytor? Då kan det vara precis detta du söker efter! Läs vidare och se om du håller med. Om tjänsten Perido söker nu en receptionist/administratör till vår kund, en bilverkstad med kontor i Knivsta. Detta är en roll med båda administrativa och kommunikativa inslag. Du blir dels företags ansikte utå... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av arbete med administration? Söker du varierande arbetsdagar där du får en roll som både är administrativ och social med många kontaktytor? Då kan det vara precis detta du söker efter! Läs vidare och se om du håller med.
Om tjänsten
Perido söker nu en receptionist/administratör till vår kund, en bilverkstad med kontor i Knivsta. Detta är en roll med båda administrativa och kommunikativa inslag. Du blir dels företags ansikte utåt och får ta emot kunder som kommer in till kontoret. Vidare kommer du att hantera betalningar och fakturering, samt andra uppgifter av administrativ karaktär. Du kommer även att sköta all intern kommunikation.
Dina egenskaper
Vi söker flexibel person som har lätt för att lära dig nya uppgifter och viktigast av allt – du har den där självklara administrativa ådran och det analytiska sinnet. Du är nyfiken, lyhörd och har ett imponerande driv i allt du tar dig an. Du har lätt för att uttrycka dig i skrift och tycker det känns kul med en kombinerad roll av reception/administration och kommunikation. Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenheter inom administration
Erfarenhet av service
B-körkort
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Meriterande:
Mycket meriterande om du har en tekniska intressen och en fordonsteknisk bakgrund
Erfarenhet av ekonomiska uppgifter
Tillgång till egen bil

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kund. Start enligt överenskommelse under augusti/september.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Berglund som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34663 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/. Visa mindre

Vassunda Golfklubb söker timanställd receptionist

Ansök    Apr 14    Vassunda Golf AB    Kontorsreceptionist
Vi söker dig som gillar att arbeta med service, är utåtriktad med hög social kompetens. Du gillar ordning och reda, är prestigelös och mån om att människor runt dig ska ha det bra. Det är meriterande om du själv spelar golf, eller har erfarenhet från golfbranschen. För tjänsten tror vi att du är flexibel och klarar av helgarbete. Vi kan erbjuda ett roligt, varierande jobb i en vacker golfmiljö. Arbetsuppgifter: ? Bokning av golftider i GIT, golfens I... Visa mer
Vi söker dig som gillar att arbeta med service, är utåtriktad med hög social kompetens. Du gillar ordning och reda, är prestigelös och mån om att människor runt dig ska ha det bra.
Det är meriterande om du själv spelar golf, eller har erfarenhet från golfbranschen. För tjänsten tror vi att du är flexibel och klarar av helgarbete. Vi kan erbjuda ett roligt, varierande jobb i en vacker golfmiljö.


Arbetsuppgifter:
? Bokning av golftider i GIT, golfens IT-system.
? Plocka bollar på rangen.
? Försäljning av golfartiklar i shopen.
? Ta hand om medlemmar och hjälpa dem boka golftider.
? Samarbete med klubbchef och styrelsemedlemmar.


Meriterande:
? Tidigare erfarenhet av jobb i golfbranschen.
? Kunskaper i GIT.
? B-körkort.


Tjänsten är en timanställning från perioden 1 maj till 31 oktober, 2024. Din ansökan tillsammans med meritförteckning vill vi ha omgående men senast 2024-05-10. Rekryteringen kan komma att ske löpande.
Din ansökan skickar du till klubbchef Maria Sognefors på [email protected] senast 10 maj.

Vassunda GK i Knivsta två mil söder om Uppsala grundades 1989. Våra ledord är tillgänglighet, kvalitet, klubbkänsla och trivsel.
Banan är välskött och utmanande med skogskorridorer och små, kuperade snabba greener. Anläggningen har goda faciliteter i form av en bra restaurang med plats för över 100 personer, fina omklädningsrum, välskött range med bollar av hög kvalitet, generösa övningsområden samt en bra golfshop. Visa mindre

Webhelp söker en Facility Assistant till huvudkontoret i Solna!

Ansök    Jun 7    Webhelp Sweden AB    Kontorsreceptionist
Som Facility Assistant på vårt "Flagship Office" i Solna är du Webhelps ansiktet utåt och påverkar våra kunders, kollegors och besökares första intryck av Webhelp som företag. Vi letar nu efter en välkomnande, engagerad och ansvarstagande person som inser vikten av sin roll och dess betydelse för oss som företag! Om rollen som Facility Assistant I rollen som Facility Assistant är du en central person och ansikte utåt såväl internt som externt! Det är din ... Visa mer
Som Facility Assistant på vårt "Flagship Office" i Solna är du Webhelps ansiktet utåt och påverkar våra kunders, kollegors och besökares första intryck av Webhelp som företag. Vi letar nu efter en välkomnande, engagerad och ansvarstagande person som inser vikten av sin roll och dess betydelse för oss som företag!
Om rollen som Facility Assistant
I rollen som Facility Assistant är du en central person och ansikte utåt såväl internt som externt! Det är din arbetsuppgift att se till att kontoret i alla dess beståndsdelar fungerar och är i snyggt skick. Vidare förväntas att du arbetar proaktivt med hålla lokalerna trivsamma och funktionella. Din roll och insats är av största vikt samt förväntas bidra till en trivsam, lönsam och effektiv arbetsplats. Detta ställer således höga krav på din förmåga att se helhetsbilden, att agera på stort som smått samt att sätta dig in i vad som behöver göras såväl i närtid som på lång sikt - du är navet för kontoret och har stor inverkan på den dagliga verksamheten.
Vi ser att du trivs i rollen som Point of Contact och att vara i händelsernas centrum! Du är relationsskapande, duktig på att se saker ur ett helikopterperspektiv samt innehar förmågan att självständigt kunna strukturera, prioritera och utföra ditt dagliga arbete. Din närmsta arbetsgrupp består av våra Facility Assistants på övriga kontor runt om i Skandinavien och du rapporterar till Facility Operations Manager.

Exempel på arbetsuppgifter inom Facility Assistants ansvarsområde
Att stötta kollegor inom organisationen i administrativa uppgifter.
Vara kontaktperson för leverantörer, hyresvärd och driftansvarig.
Att vara driftansvarig för diverse servicetjänster kopplat till lokalerna såsom städtjänst, postmottagning och avtalsbaserad utrustning.
Ansvarig för delar av säkerheten på kontoret gällandes brandsäkerhet, åtkomst till lokalerna samt inbrottssäkerhet.
Övergripande ansvar över inventarier på kontoret såsom kontorsmaterial, kaffe och fruktleveranser.
Representera Webhelp tillsammans med besöksmottagare vid externa eller interna kontorsbesök.

_____________________________________________________________________________________
START: Tillsättning snarast, enligt överenskommelse.
PLACERINGSORT: Webhelps huvudkontor i Solna.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidsanställning (provanställning tillämpas initialt).
ARBETSTIDER: Vardagar 08:00-17:00.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Ansökningar kommer att hanteras löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag!
_____________________________________________________________________________________
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du återfinner längre ned i annonsen! Varmt välkommen med din ansökan!
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 110'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 60+ countries.
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish Visa mindre

Kommunvägledare

Ansök    Feb 2    Knivsta kommun    Kontorsreceptionist
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! ARBET... Visa mer
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!




ARBETSUPPGIFTER
Kommunvägledaren har en central funktion och hanterar stora mängder information inom alla kommunens verksamhetsområden. Yrkesrollen innebär att vara kommunens ansikte utåt, vilket betyder att det är viktigt att du håller hög servicenivå, eftersom du bidrar till det första intrycket som medborgaren får av kommunen. Arbetsgruppen jobbar tätt ihop för att lösa så mycket som möjligt av de inkommande frågeställningarna. Vi möter och kommunicerar med medborgarna via telefon, e-post, besök och Facebook.

Arbetet baseras på tre olika områden; kundbemötande, handläggning av olika slags ärenden samt utveckling av verksamheten. Den största delen av arbetstiden innebär att besvara och hantera telefonsamtal från allmänheten. Uppgifterna är av skiftande karaktär. Exempelvis kan du i ena stunden informera om förfarandet vid bygglov, och i nästa stund upplysa och vägleda allmänheten om förskoleplacering. Kommunvägledarna arbetar schemalagt måndag till fredag.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller har annan utbildning som vi bedömer likvärdig för tjänsten.

För att lyckas i rollen behöver du vara positiv och serviceinriktad. Du behöver också vara lösningsorienterad och bekväm med att vara representant för kommunens ansikte utåt mot medborgarna. Du bör ha någon typ av erfarenhet av serviceyrket och ett stort intresse för allmänna kommunfrågor. Vi vill också att du är en van och bekväm datoranvändare, van vid informationssökning samt klarar att arbeta i olika IT-baserade system.

Det är meriterande om du har allmänna kunskaper om offentlig sektor och samhället. Du kommunicerar i tal och skrift på ett pedagogiskt sätt med olika målgrupper. Du ska ha lätt för att samarbeta, ta egna initiativ och vara drivande i verksamhetens arbetsuppgifter. Ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna kräver att du kan koordinera, prioritera och kunna knyta de kontakter som krävs för att nå resultat. Erfarenhet från kundtjänst och arbete med kundbemötande ses som meriterande. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.


Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Receptionist Knivsta Centrum för idrott och kultur (CIK)

Ansök    Jul 7    Knivsta kommun    Kontorsreceptionist
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Kultur & Fritid arbe... Visa mer
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!

Kultur & Fritid arbetar för kultur- och fritidsfrågor i Knivsta kommun genom sju olika verksamheter; Kulturskola, Biblioteket, Ungdomsverksamhet, Fritidsklubb Allmän kultur och Allmän fritidsverksamhet samt Idrott- och fritidsanläggningar.

Knivstas nya mötesplats; Knivsta centrum för idrott och kultur (CIK) invigdes i december 2019. CIK innehåller sporthallar, kampsportslokaler, en scen, ishall, restaurang och allmänna ytor. Nu söker vi dig som vill vara med att utveckla Knivstas nya mötesplats där människor kan vara, verka och växa.



ARBETSUPPGIFTER
Rollen innebär ett stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter, till exempel att upprätthålla service i toppklass gentemot våra besökare och kunder, vara värd/värdinna och dagligen se till att våra besökare och kunder får ett bra mottagande. Vidare är du den som har koll på anläggningen och dess verksamhet, innehåll, kan teknik och har en överblick gällande bokningar i anläggningen.
För att trivas i rollen behöver du ha förmåga att arbeta såväl självständigt som i samarbete med andra.
Vi ser att du som söker:
- Är flexibel
- Är trygg och tydlig
- Har lätt att lära
- Är initiativrik och engagerad i det du tar dig för
- Är strukturerad och van att hantera många uppgifter samtidigt
- Är en god kommunikatör och har förmåga att få folk att trivas
- Är serviceinriktad
Kommunens värdeord är delaktighet, engagemang och tydlighet, vilket ska genomsyra ditt sätt att möta våra besökare och kunder.



KVALIFIKATIONER
Du har eftergymnasial utbildning och erfarenhet av arbete med service, möten, och event. Du har god administrativ förmåga och är van att uttrycka dig i tal och skrift. Du är målmedveten och ditt arbetssätt är analytiskt och kännetecknas av struktur samtidigt som du har ett tydligt helhetstänk kring verksamhetens uppdrag. Du är trygg och har ett öppet, trevligt bemötande. Du är vårt ansikte utåt och älskar möten med andra. Din samarbetsförmåga är god och du kan inspirera och engagera andra människor, från ung till gammal och alla däremellan.

Grundläggande datavana är ett krav och du förväntas lära dig och behärska kultur och fritids nya bokningssystem.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.


Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Administrativ assistent till Vård och omsorgskontoret

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Vård och omsorgskont... Visa mer
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!

Vård och omsorgskontoret söker Dig som är intresserad av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, ekonomihantering och digitalisering, på en arbetsplats där vi möter människor som på olika sätt är i behov av stöd och hjälp.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande i det dagliga arbetet med inriktning på system som hanterar leverantörsfakturor genom distribution, sakgranskning, förkontering och attest av leverantörsfakturor. Kommunen tillämpar elektronisk fakturahantering i form av skannade fakturor och e-fakturor som distribueras genom verksamhetssystem Unit4 Business World Web. Tjänsten innebär även att bemanna receptionen på socialtjänstens Individ- och familjeomsorg. Receptionsarbetet innebär att ta emot besökare, ansvara för mail, svara i telefonen, hantering av nycklar och passerkort samt att vara behjälplig i alla slags ärenden som inkommer till receptionen tex. föra lättare dokumentation, arkivering, ta fram underlag, sammanställa och rapportera in statistik, med mera.

I arbete ingår att backa upp dina kollegor, arbetet fordrar att du har bra samarbetsförmåga och stor serviceanda, för att lätt kunna samverka med såväl interna som externa funktioner. Du har förmågan att följa instruktioner, procedurer, lagstadgade krav och policy, samt förhålla dig till uppsatta tidsplaner. Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasial utbildning (ekonomi- eller samhällsprogrammet). Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomiadministration är meriterande. Erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete krävs.

Erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Du bör ha kännedom om socialtjänstens olika verksamhetsområden.

B-körkort krävs. En god kommunikationsförmåga i både tal och skrift förutsetts.

Urvalsarbetet sker löpande. Tillsättning kan komma ske innan sista ansökningsdag (2020-03-09)

ÖVRIGT
Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.


Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre