Lediga jobb som Administrativ assistent i Knivsta

Se lediga jobb som Administrativ assistent i Knivsta. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Knivsta som finns hos arbetsgivaren.

Dansktalande administratör till aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Dansktalande administratör till aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala med möjlighet att jobba hemmifrån eller på distans tre dagar i veckan, tjänsten är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala med möjlighet att jobba hemmifrån eller på distans tre dagar i veckan, tjänsten är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Bemanningsassistent

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! ARBETS... Visa mer
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!



ARBETSUPPGIFTER
Gemensam bemanning jobbar med att tillsätta vikarier vid korttidsfrånvaro på enheterna inom vård och omsorg i Knivsta kommun.
På enheten ingår att ta emot sjuk- och friskanmälan mellan kl 06.30-11 vardagar och helger, utöver detta ingår även administrativa uppgifter i schema och lönesystem samt att rekrytera vikarier.

För den här rollen behöver du klara av att prestera under tidspress, har ett gott bemötande och då det är stundtals mycket som händer samtidigt är det bra om du är fokuserad och ordningsam.

Vikariatet är schemalagt under perioden v.25-v.32, men vi önskar att du kan arbeta vissa arbetspass även under våren så du hinner få en vana innan ordinarie bemanningsassistenter påbörjar sin semesterperiod.

KVALIFIKATIONER
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som är flexibel och trivs med varierande arbetsdagar. Du har erfarenhet av att arbeta med personaladministration, bemanning och resursplanering. Du har erfarenhet av att arbeta i schema- och lönesystem såsom Time Care, Personec, Winlas, TES.
Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift, samt vana att kommunicera via telefon och mail.

Din kompetens
Vi ser att du alltid har ett gott bemötande, du är bra på att kommunicera och att arbeta självständigt. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt, bibehåller ett gott humör vid press och motgångar. Du löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna, ser logik och samband i komplex miljö.



ÖVRIGT
Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se

Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Arbetsbeskrivning Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig! Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Vikarierande Administratör hemsjukvård Vård och omsorgskontoret

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! ARBETS... Visa mer
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!



ARBETSUPPGIFTER
Vår administratör på Enheten för hemsjukvård och rehabilitering går på föräldraledighet och vi behöver då en vikarie för henne. Som administratör på enheten för Hemsjukvård är du ett viktigt stöd för enhetens medarbetare bl a gällande diverse IT-system, personalplanering, vikarietillsättning, planering av utbildningar, bilansvar, nyckelhantering och apoteksärenden. Du är också ett stöd för övrig Vård och omsorgs personal inom Vård och omsorgskontoret gällande system som hanterar av legitimerad personal delegerade uppgifter.

KVALIFIKATIONER
Du har en avslutad gymnasieutbildning och gärna någon utbildning eller vidareutbildning inom administration, hälso- och sjukvård eller annan vård och omsorg. Det är meriterande om du har utbildning och erfarenhet av arbete inom vården. Dina arbetsuppgifter kräver att du har lätt för att att lära dig olika IT-system samt att du kan lära ut hur systemen fungerar till användaren. Du behöver vara serviceinriktad och tycka att det är kul att samarbeta med andra. Arbetet kräver också att du är stresstålig då du kommer att hantera många frågor samtidigt.

ÖVRIGT
Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se

Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Konsultuppdrag - Projektadministratör

Arbetsbeskrivning Tycker du om att ge service samtidigt som du värdesätter struktur och noggrannhet? Trivs du med ett varierande arbete som innebär många olika typer av kontakter? Då kan du vara den vi söker! I rollen som Projektadminstratör kommer du att få arbeta med att administrera och koordinera. I ditt arbete kommer du få arbeta med administration av varierad karaktär. Exempelvis kommer du att administrera företagets interna kompetensutveckling, har... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ge service samtidigt som du värdesätter struktur och noggrannhet? Trivs du med ett varierande arbete som innebär många olika typer av kontakter? Då kan du vara den vi söker!

I rollen som Projektadminstratör kommer du att få arbeta med att administrera och koordinera. I ditt arbete kommer du få arbeta med administration av varierad karaktär. Exempelvis kommer du att administrera företagets interna kompetensutveckling, har du tidigare erfarenhet av HR-administration eller Projektadministration kommer du snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna hos vår kund! I kombination med det administrativa kommer du att arbeta i nära samarbete med andra avdelningar och ha kontakt med externa parter såväl över telefon som över fysiska möten.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och sträcker sig inledningsvis ett par månader framåt.


Din Profil
Vi ser att du har erfarenhet av administration och/eller erfarenhet från utbildningsadministration. Du har grundläggande ekonomisk kunskap, du har goda kunskaper i hanteringen av Word, Excel, PPT (Officepaketet).

Som person tycker du om att ha mycket kontakt med människor och att ge service med ett gott bemötande. Du arbetar bra ihop med andra människor men du är också självgående genom att du tar ansvar för dina uppgifter och strukturerar och driver dina processer. Det är därför viktigt att du har förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete (självledarskap), kan analysera problem och arbeta lösningsfokuserat.


Om företaget
Du blir anställd av oss på Autorekrytering men arbetar på plats hos en av våra fantastiska kunder i Stockholm norrort.

Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och bilåterförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag - stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din personliga utveckling.

Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får tillgång till en variation av arbetsplatser och nätverksmöjligheter. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal.

Kontaktuppgifter
Frågor besvaras av konsultchef Elin Karlsson, 0735-04 78 31. Vi hanterar ansökningar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Fordonsintresserad administratör till Stockholm norrort!

Arbetsbeskrivning Är du en noggrann och strukturerad person med tidigare erfarenhet inom administration? Har du dessutom ett fordonsintresse eller tidigare arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen så kan detta vara en spännande tjänst för dig! Just nu söker vi en duktig administratör till ett uppdrag för kunds räkning med start omgående. Tjänsten innebär bland annat administration i projekt samt stötta upp administrativt både till ekonomiavdelningen s... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person med tidigare erfarenhet inom administration?

Har du dessutom ett fordonsintresse eller tidigare arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen så kan detta vara en spännande tjänst för dig! Just nu söker vi en duktig administratör till ett uppdrag för kunds räkning med start omgående.

Tjänsten innebär bland annat administration i projekt samt stötta upp administrativt både till ekonomiavdelningen samt HR avdelningen med viss utbildningsadministration för medarbetarna på företaget.


Din Profil
För att lyckas i rollen har du tidigare dokumenterad erfarenhet från en bred administrativ roll. Du har god systemvana samt van användare av Office-paketet, framför allt Excel. Har du tidigare erfarenhet från fordonsbranschen ser vi det som meriterande men ej ett krav. Har du även erfarenhet från ekonomi eller HR-administration ser vi det som meriterande. Vidare ser vi att du är social, lösningsorienterad, mån om att hålla deadlines samt är en grym lagspelare för att trivas och leverera i denna roll.

Vidare har du B-körkort och behärskar såväl svenska som engelska obehindrat i tal och skrift.


Om företaget
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader, med chans till förlängning för rätt person. Du blir anställd av oss på Autorekrytering men arbetar på plats hos en av våra fantastiska kunder i Stockholm norrort.

Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och bilåterförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag - stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din personliga utveckling.

Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får tillgång till en variation av arbetsplatser och nätverksmöjligheter. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal.


Kontaktuppgifter
Frågor besvaras av konsultchef Elin Karlsson, 0735-04 78 31. Vi hanterar ansökningar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Fordonsintresserad administratör till Stockholm norrort!

Arbetsbeskrivning Är du en noggrann och strukturerad person med tidigare erfarenhet inom administration? Har du dessutom ett fordonsintresse eller tidigare arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen så kan detta vara en spännande tjänst för dig! Just nu söker vi en duktig administratör till ett uppdrag för kunds räkning med start omgående. Tjänsten innebär bland annat administration i projekt samt stötta upp administrativt både till ekonomiavdelningen s... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person med tidigare erfarenhet inom administration?

Har du dessutom ett fordonsintresse eller tidigare arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen så kan detta vara en spännande tjänst för dig! Just nu söker vi en duktig administratör till ett uppdrag för kunds räkning med start omgående.

Tjänsten innebär bland annat administration i projekt samt stötta upp administrativt både till ekonomiavdelningen samt HR avdelningen med viss utbildningsadministration för medarbetarna på företaget.


Din Profil
För att lyckas i rollen har du tidigare dokumenterad erfarenhet från en bred administrativ roll. Du har god systemvana samt van användare av Office-paketet, framför allt Excel. Har du tidigare erfarenhet från fordonsbranschen ser vi det som meriterande men ej ett krav. Har du även erfarenhet från ekonomi eller HR-administration ser vi det som meriterande. Vidare ser vi att du är social, lösningsorienterad, mån om att hålla deadlines samt är en grym lagspelare för att trivas och leverera i denna roll.

Vidare har du B-körkort och behärskar såväl svenska som engelska obehindrat i tal och skrift.


Om företaget
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader, med chans till förlängning för rätt person. Du blir anställd av oss på Autorekrytering men arbetar på plats hos en av våra fantastiska kunder i Stockholm norrort.

Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och bilåterförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag - stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din personliga utveckling.

Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får tillgång till en variation av arbetsplatser och nätverksmöjligheter. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal.


Kontaktuppgifter
Frågor besvaras av konsultchef Elin Karlsson, 0735-04 78 31. Vi hanterar ansökningar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Adeccos kund Livsmedelsverket söker administratör!

Adeccos kund Livsmedelsverket söker en administratör! Är du en strukturerad och noggrann person? Trivs du med att ta egna initiativ och som gillar att ligga steget före i ditt arbete? Delar du dessutom Livsmedelsverkets värderingar: respekt, öppenhet och positiv attityd? Då är du rätt person för uppdraget!  Om uppdraget Adeccos kund Livsmedelsverket i Uppsala har behov av ett administrativt stöd kopplat till område strategisk utveckling och stöd. I dett... Visa mer
Adeccos kund Livsmedelsverket söker en administratör! Är du en strukturerad och noggrann person? Trivs du med att ta egna initiativ och som gillar att ligga steget före i ditt arbete? Delar du dessutom Livsmedelsverkets värderingar: respekt, öppenhet och positiv attityd? Då är du rätt person för uppdraget! 

Om uppdraget
Adeccos kund Livsmedelsverket i Uppsala har behov av ett administrativt stöd kopplat till område strategisk utveckling och stöd.

I detta uppdrag kan nedan arbetsuppgifter förekomma;

- sköta administrativa rutiner
- planera och samordna
- arbeta utifrån fastlagda rutiner
- vara ett operativt stöd för verksamheten
- formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
- hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
- hantera många kontakter med anställda och allmänhet
- göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
- göra kalenderbokningar, mötesbokningar
- utföra reseplanering
- fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
- projektplanering och uppföljning av projekt
- skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll.

Omfattningen av tjänsten är på heltid och förväntas starta 9 januari 2023 och sträcker sig fram till den 30 juni 2023, med möjlighet till förlängning. Omfattningen på uppdraget är heltid med anställning via oss på Adecco. 

Om dig
Erbjuden konsult ska uppfylla nedan kompetenskrav;
- gymnasium eller likvärdig utbildning
- mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
- kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Amila Dresevic på [email protected] eller 073 684 78 61.

Sökord
Administration, administratör, Livsmedelsverket, Uppsala, Adecco Visa mindre

Kontorsassistent

Är du redo för en ny utmaning och vill jobba i ett producerande företag? Då har vi jobbet för dig! Nu behöver vi förstärka vårt team med en kontorsassistent. Om oss Habia Teknofluor AB är en av Europas ledande tillverkare av fluorplastslang, högtrycksslang samt bearbetade detaljer av PTFE. Kundkretsen består av stora internationella företag som ABB, Tetra Pak, Parker samt ContiTech och merparten av produkterna levereras utanför Sverige. Verksamheten sta... Visa mer
Är du redo för en ny utmaning och vill jobba i ett producerande företag? Då har vi jobbet för dig! Nu behöver vi förstärka vårt team med en kontorsassistent.


Om oss
Habia Teknofluor AB är en av Europas ledande tillverkare av fluorplastslang, högtrycksslang samt bearbetade detaljer av PTFE. Kundkretsen består av stora internationella företag som ABB, Tetra Pak, Parker samt ContiTech och merparten av produkterna levereras utanför Sverige. Verksamheten startades 1954 i Knivsta och ingår numer i Smith´s Group i divisionen Flex-Tek.
På Habia Teknofluor arbetar cirka 65 personer. Merparten jobbar som maskinoperatörer i vår produktion, men här jobbar även ingenjörer, tekniker, säljare, logistiker, ekonomer m.fl. Som kontorsassistent kommer du vara en viktig pusselbit inom flera avdelningar, bland annat customer service, inköp och kvalitet. Arbetsuppgifterna är främst administrativa och varierar mycket. Du kommer bland annat arbeta med olika rapporter och datasammanställningar, hantera och registrera ordrar samt göra uppdateringar i affärssystemet.


Vem är du?
Vi söker en positiv och driven person som gillar att vara med i många olika delar av verksamheten. Tidigare relevant arbetslivserfarenhet är meriterande men inte ett krav. Vi arbetar med affärssystemet Monitor så erfarenhet från detta är meriterande. Du har goda svenska- och engelskkunskaper då internationella kontakter kommer ingå i vardagsarbetet.
Som person är det viktigt att du är noggrann, hjälpsam och flexibel. Du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och tycker om att ha varierande dagar. Körkort är fördelaktigt då det är inte finns så bra kollektivtrafikförbindelser till arbetsplatsen.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett roligt och utmanande jobb i en härlig lantlig miljö i Knivsta, som ligger mellan Arlanda och Uppsala. Vi erbjuder alla våra anställda ett generöst friskvårdsbidrag och följer Teknikföretagens kollektivavtal med Unionen/ Sveriges Ingenjörer/ Ledarna.
Tillträde sker enligt överenskommelse men vi tillämpar löpande tillsättning så vänta inte för länge med att söka!


Ansökning
Skicka in din ansökan tillsammans med CV till HR ansvarig, Elina Frösegård på [email protected]. Ange ”Ansökan Kontorsassistent” i ämnesraden.

Läs gärna mer om oss på www.habiateknofluor.se, www.flextekgroup.com och www.smiths.com Visa mindre

Adeccos kund i Knivsta söker en hyresadmin för 1 års vik!

Kommunfastigheter i Knivsta AB är en av Adeccos kunder, som är i behov av en erfaren hyresadministratör till ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning. De söker dig som har en relevant utbildning och/eller erfarenhet inom hyresadministration eller redovisning. Tidigare arbete med hyresadministration inom fastighetsbranchen eller likvärdigt är meriterande. Känns detta intressant? Då ska du läsa vidare!  Om kunden Kommunfastigheter ingår i en kon... Visa mer
Kommunfastigheter i Knivsta AB är en av Adeccos kunder, som är i behov av en erfaren hyresadministratör till ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning. De söker dig som har en relevant utbildning och/eller erfarenhet inom hyresadministration eller redovisning. Tidigare arbete med hyresadministration inom fastighetsbranchen eller likvärdigt är meriterande. Känns detta intressant? Då ska du läsa vidare! 

Om kunden

Kommunfastigheter ingår i en koncern som ägs av Knivsta Kommun. Koncernen tillhandahåller lokaler, bostäder och exploateringsbar mark för nybyggnation. Koncernen har ca 50 anställda. Knivsta växer snabbast i Sverige och du kommer att jobba i ett växande bolag. Vi arbetar miljömedvetet och genom att bygga hus i passivhusstil och träkonstruktion minskar vi koldioxidavtrycket för nya fastigheter.

Arbetsuppgifterna

Du är processägare för lokal- och bostadsuthyrning, hyresaviseringar, kundfakturering mot hyresgäster, samt hantering av hyresskulder. Du är också systemansvarig för Vitec Hyra, den modul i fastighetssystemet som administrerar hyror. Du är anställd på ekonomiavdelningen och har ett nära samarbete med fastighetsavdelningen. Du har kunskap inom hyresjuridik eller är villig att skaffa dig den kunskapen.

Du är även behjälplig vid månadsbokslut och bokslut samt arbetstoppar på ekonomiavdelningen. Huvudsakliga ansvarsområden är:
• Processägare för uthyrning av lokaler och bostäder
• Ansvarig för kundfakturering och hyresavisering
• Ansvarig för hantering av hyresskulder, förebyggande arbete, kontakt med kronofogdemyndighet och beredning av fall vid tvister

Du kommer ingå i en grupp av fem personer som arbetar med ekonomi, administration och verksamhetsutveckling.
Tjänsten utgör 80-100 % och är föräldravikariat under minst ett år med start 1 december 2022.

Om dig

Du har relevant utbildning eller erfarenhet inom hyresadministration eller redovisning. Tidigare arbete med hyresadministration i fastighetsbranschen eller likvärdig erfarenhet är meriterande. Du är noggrann, ordningsam, god kommunikationsförmåga, ska kunna arbeta i grupp samt självständigt. Du bör ha goda kunskaper i Excel, Word och IT Kunskaper i Vitec Hyra och Fenix är meriterande.
Eftersom du har kundkontakt är ett bra kundbemötande viktigt. Du har ett positivt synsätt och bidrar tillsammans med andra inom bolaget till en god stämning på arbetsplatsen. Det är även viktigt att du har skinn på näsan! 

Din ansökan
Detta är en direktrekrytering till Kommunfastigheter i Knivsta AB, där vi på Adecco samarbetar med kunden för att kunna hitta rätt profil!

Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Amila Dresevic på [email protected] eller 073 -684 78 61.

Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte för länge med din ansökan!

Sökord

Hyresadministratör, administratör, fastighetsbranschen, Knivsta, Uppsala, Adecco Visa mindre

Admin-/Ekonomiassistent

Vi fortsätter att växa! Upplands Bil & Fritidscenter köper och säljer husbilar och husvagnar och har de senaste åren växt stadigt. Nu söker vi en admin-/ekonomiassistent som kan hjälpa till med diverse arbetsuppgifter som t.ex. registrering av fordon och vara behjälplig med ekonomiska arbetsuppgifter. Du kommer att jobba i Knivsta i en anläggning som är nybyggt sedan ett år tillbaka. Arbetsuppgifterna kommer att delas ut framföra allt från VD eller andre ä... Visa mer
Vi fortsätter att växa!
Upplands Bil & Fritidscenter köper och säljer husbilar och husvagnar och har de senaste åren växt stadigt.
Nu söker vi en admin-/ekonomiassistent som kan hjälpa till med diverse arbetsuppgifter som t.ex. registrering av fordon och vara behjälplig med ekonomiska arbetsuppgifter. Du kommer att jobba i Knivsta i en anläggning som är nybyggt sedan ett år tillbaka. Arbetsuppgifterna kommer att delas ut framföra allt från VD eller andre ägare men också från den ekonomiansvarige.
Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet av liknande arbete så att du snabbt kan sätta dig in i rollen. Ett krav är att du kan jobba strukturerat och är noggrann. Yrkesutbildning eller liknande inom området är starkt meriterande. Även körkort B, BE, C1 är meriterande för att eventuellt kunna hjälpa till med att flytta fordon.
Anställning innan annonsens utgångsdatum kan förekomma.
Sedan start har det varit viktigt för oss att alla anställda känner sig sedda och höra - det tror vi påverkar trivseln på jobbet. Vi vill också att alla anställda känner att de har möjligheten att utvecklas hos oss. Utöver detta värdesätter vi humor och självdistans - det finns det gott om här. Visa mindre

Migrationsassistent till återvändandeenhet 2 i Knivsta

Vi söker migrationsassistenter till Återvändandeenhet 2 i Knivsta. Vi erbjuder en miljö som präglas av mötet med människor och varierande arbetsuppgifter. Enheten består av enhetschef, två teamledare, ett antal handläggare och assistenter. Våra uppdrag är i huvudsak två: boende för personer som fått avslag på sin asylansökan och ta emot och transitera KVOT-flyktingar på Arlanda. Vi arbetar teambaserat och medarbetarna växlar mellan olika funktioner och... Visa mer
Vi söker migrationsassistenter till Återvändandeenhet 2 i Knivsta.

Vi erbjuder en miljö som präglas av mötet med människor och varierande arbetsuppgifter.

Enheten består av enhetschef, två teamledare, ett antal handläggare och assistenter. Våra uppdrag är i huvudsak två: boende för personer som fått avslag på sin asylansökan och ta emot och transitera KVOT-flyktingar på Arlanda. Vi arbetar teambaserat och medarbetarna växlar mellan olika funktioner och arbetsmoment. Du kommer att introduceras i funktionerna efterhand och utifrån erfarenheter och kompetens hittar vi en anpassad planering.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som migrationsassistent arbetar du med att registrera och hantera ansökningar samt hantera handlingar och akter i dokument- och ärendehanteringssystem. Du hanterar post, arkiverar och lämnar ut allmänna handlingar efter sekretessbedömning. Därutöver arbetar du med administrativa uppgifter till exempel i samband med möten, resor, bokningar och ärenden för sökanden. Du arbetar också i våra boendereceptioner och svarar på frågor och registrerar i våra interna system. Du transporterar personer till Arlanda och assisterar med utresa och för dialog med flygbolagsrepresentanter. En stor del av arbetet är att motta och transitera samt assistera KVOT-flyktingar på flygplatsen.

I din roll möter du och har samtal med människor som har ett ärende hos Migrationsverket och andra intressenter. Samtalen kan handla om att informera om Migrationsverkets processer eller vägleda och ge service. Du identifierar och hanterar eventuella särskilda behov som personer kan ha.

Personliga kompetenser
Du har gott omdöme och gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Du väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visa omdöme vid uttalanden, agerande och beslut. Du är strukturerad och planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar. Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare arbetar du bra med andra människor och relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Påminner och följer upp.

Krav

- Gymnasieutbildning eller annan utbildning som bedöms vara lämplig för rollen
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Erfarenhet av arbete med krav på god service
- God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
- God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal på engelska
- Goda kunskaper i Officepaketet
- B-körkort
- Svenskt medborgarskap (krävs för arbete på Arlanda)

Meriter

- Erfarenhet av arbete som flygplatskontrollant, servicevärd eller liknande arbete
- Erfarenhet av arbete med människor i utsatta situationer

Upplysningar
Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning
Arbetstider: Kontorsarbetstid
Vi tillämpar individuell lönesättning.
Placering: Knivsta
Tillträde: Enligt överenskommelse

Vill du veta mer
Vill du veta mer om den aktuella rollen och enheten finns kontaktuppgifter till ansvarig enhetschef längre ned.
Ansökan
Välkommen med dina ansökningshandlingar senast den 6 februari 2022. Vi tar emot din ansökan via vårt rekryteringssystem.

Migrationsverket finns för människor som söker skydd i Sverige och för dem som vill arbeta, studera eller bo här. Detta gör vi inom asylrättens och den reglerade invandringens gränser. Vi tar emot ansökningar, prövar dem och fattar beslut om vilka som har rätt att komma hit eller stanna här, och vilka som måste lämna landet.


I vårt arbete som statstjänstemän handlar vi i enlighet med fattade beslut och visar omdöme vid uttalanden och agerande. Det krävs en hög säkerhets- och sekretessmedvetenhet hos oss och vi vägleds av den statliga värdegrunden och av mod, empati och tydlighet.


Vi använder urvalsfrågor i ansökningsförfarandet. Besvara dessa så utförligt du kan eftersom dina svar avgör om du är kvalificerad att gå vidare i rekryteringen eller inte. Vi använder också ofta tester för att vidare bedöma din skicklighet för den sökta tjänsten. Kallas du till intervju kan du behöva besvara frågor kopplat till säkerhet. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Visa mindre

Migrationsassistent till återvändandeenheten i Uppsala

Vi söker en migrationsassistent till återvändandeenheten i Uppsala med placering i Knivsta. Vi erbjuder en miljö som präglas av mötet med människor och varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som migrationsassistent arbetar du med att registrera och hantera ansökningar samt hantera handlingar och akter i dokument- och ärendehanteringssystem.  Du hanterar post, arkiverar och lämnar ut allmänna handlingar efter sekretessbedömning. Din vi... Visa mer
Vi söker en migrationsassistent till återvändandeenheten i Uppsala med placering i Knivsta.

Vi erbjuder en miljö som präglas av mötet med människor och varierande arbetsuppgifter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som migrationsassistent arbetar du med att registrera och hantera ansökningar samt hantera handlingar och akter i dokument- och ärendehanteringssystem.  Du hanterar post, arkiverar och lämnar ut allmänna handlingar efter sekretessbedömning. Din viktigaste arbetsuppgift är att administrera och eskortera, genomföra DEPU, resor mellan boendet och Arlanda samt ta emot kvotflyktingar. Denna arbetsuppgift kräver flexibilitet från din sida, då det kan hända att du startar arbetspasset klockan 04:00 samt att du även ibland behöver arbeta efter din ordinarie arbetstid. I din roll möter du och har samtal med människor som har ett återvändandeärende hos Migrationsverket. Samtalen kan handla om att informera om Migrationsverkets processer eller vägleda till ett självmant återvändande.  Du identifierar och hanterar eventuella särskilda behov som personer kan ha samt gör säkerhetsbedömningar för transport och flygresor.

Personliga kompetenser
Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du sätter upp och håller tidsramar. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare arbetar du bra med andra människor och kan relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt.  Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter.

Krav
•Gymnasieutbildning eller annan utbildning som bedöms vara lämplig för rollen
•Erfarenhet av administrativt arbete
•Erfarenhet av arbete med krav på god service
•God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
•Goda kunskaper i Officepaketet
•Svensk medborgare
•B-körkort

Meriter
•Erfarenhet av att arbeta med människor i utsatta situationer
•Erfarenhet av att arbeta med återvändande inom Migrationsverket

Upplysningar
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Arbetstider: Kontorsarbetstid (kan bli aktuellt för arbete utanför ordinarie arbetstid)
Vi tillämpar individuell lönesättning.
Placering: Knivsta
Tillträde: Enligt överenskommelse

Vill du veta mer
Vill du veta mer om den aktuella rollen och enheten finns kontaktuppgifter till ansvarig enhetschef längre ned.

Ansökan
Välkommen med dina ansökningshandlingar senast den 22 december 2019. Vi tar emot din ansökan via vårt rekryteringssystem.

När du registrerar din ansökan kan du komma att få besvara ett antal frågor. Fyll i frågorna så utförligt du kan eftersom ansökningar med uteblivna eller ofullständiga svar inte beaktas i lika stor utsträckning som ansökningar med utförliga svar, likväl som ansökningar med ofullständigt CV. Som en del i rekryteringsprocessen kan vi även komma att använda arbetspsykologiska tester och/eller arbetsprover. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald

Migrationsverket finns för människor som söker skydd i Sverige och för dem som vill arbeta, studera eller bo här. Detta gör vi inom asylrättens och den reglerade invandringens gränser. Vi tar emot ansökningar, prövar dem och fattar beslut om vilka som har rätt att komma hit eller stanna här, och vilka som måste lämna landet. I vårt arbete vägleds vi av våra värdeord mod, empati och tydlighet. Visa mindre

Engelsktalande administratör, start omgående

Om tjänsten Talar du mycket god engelska? Är du dessutom noggrann och har god servicevana? Här är tjänsten för dig som är intresserad av att arbeta administrativt i en internationell miljö med mycket kundkontakt! Vårt kundföretag söker nu en engelsktalande administratör på ett uppdrag på 4–6 veckor med möjlighet till förlängning. Om företaget Vår kund är ett stort företag med svenskt kontor i Kista. Kunden arbetar med eldrivna rullstolar som kan til... Visa mer
Om tjänsten
Talar du mycket god engelska? Är du dessutom noggrann och har god servicevana?
Här är tjänsten för dig som är intresserad av att arbeta administrativt i en internationell miljö med mycket kundkontakt!

Vårt kundföretag söker nu en engelsktalande administratör på ett uppdrag på 4–6 veckor med möjlighet till förlängning.


Om företaget
Vår kund är ett stort företag med svenskt kontor i Kista. Kunden arbetar med eldrivna rullstolar som kan tillverkas för den enskilda individen.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.


Arbetsuppgifter
Som administratör ingår du i ett litet team. Du kommer att arbeta självständigt med att kontakta och uppdatera information av de befintliga kunderna.

Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen:
- Kundkontakt via mail och telefon, primärt mot företagets internationella kunder
- Administration av formalia uppgifter
- Uppdatera dokumentation på sharepoint


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du:
- God kommunikativ förmåga med en utpräglad servicekänsla
- Ett driv för att lösa problem och är stresstålig och ansvarsfull
- Är ordningsam, självdrivande och har en god administrativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i engelska samt goda kunskaper i svenska (franska och tyska är meriterande)

Vidare ser vi att du är positiv och engagerad och trivs med att använda telefon och mail som ditt främsta redskap. Vi tror att du som söker är social och tycker om att bidra till en god stämning på din arbetsplats. Erfarenhet från administration är inget måste men anses meriterande.


Övrigt
Tjänsten är konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund.

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på 08-66 39 900 eller maila in din fråga till [email protected]. Notera att vi ej tar emot ansökningar via telefon eller mail.

Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

Office Admin Support

Vill du vara en del av ett smart och drivet team som delar din passion för försäljning och att ge människor stöd i deras vardag?Nordic Ortopedica AB är en välkänd distributions- och serviceleverantör i Skandinavien inom protes och ortoser. Vi letar efter en extra kollega för att understödja oss inom customer support och Admin relaterade frågor.Med Ortho-Europes systerkontor i Nederländerna och Frankrike är vi alla en del av Ability Matters Group; baserade ... Visa mer
Vill du vara en del av ett smart och drivet team som delar din passion för försäljning och att ge människor stöd i deras vardag?Nordic Ortopedica AB är en välkänd distributions- och serviceleverantör i Skandinavien inom protes och ortoser. Vi letar efter en extra kollega för att understödja oss inom customer support och Admin relaterade frågor.Med Ortho-Europes systerkontor i Nederländerna och Frankrike är vi alla en del av Ability Matters Group; baserade i Storbritannien, ett 800 kollegor starkt team som ger resurser och möjligheter att göra ett betydande insats till världen.Som Office Admin Support kommer du delvis hantera olika administrativa samt övrig tid jobba med customer suppport och hantera hela ordergången från initialt bemötande av kund, produkt rekomendationer och support för kund till att slutföra kundens order och finns där för eventuell stöttning i "after sales support". Som Office Admin Support blir du en spindel i nätet ochberoende på hur snabbt du tar till dig arbetssätt, tillhandahållna progamvaror och produktkundskaper så finns mycket goda chanser till fast tjänst.Om Nordic Ortopedica.Nordic Ortopedica har etablerats i alla nordiska länder sedan 1996, med egen försäljnings- och marknadsorganisation. I Norden finns 4 högt kompetenta medarbetare i företaget och det nordiska huvudkontoret ligger i Knivsta utanför Stockholm.Viktiga faktorer för din framgång ..Tjänsten kräver en individ som är motiverad och har ett entreprenörsinriktat tankesätt. Ditt arbete utförs på kontoret i knivsta i samarbete med övriga CSA medarbetar genom att hantera administrations delen samt understödja kundrelationer, tillhandahålla praktiska produktsupport, och främja ökad försäljning. Ditt engagemang och lösningar för att tillgodose kundernas behov kommer att vara nyckeln till din framgång.Produkterna utvecklas ständigt, eftersom vi tillför nya produkter, lösningar och produktförbättringar på marknaden, samt ge goda användarkunskap om befintlig produktportfolio.Det är viktigt att etablera bra relationer med kunderna; som kan bestå av ortopedingenjörer, sjukgymnaster, sjuksköterskor, inköpschefer och platschefer på OT-center och sjukhus. Därför är tidigare yrkeserfarenhet med namngivna yrken i kombination med starka sociala färdigheter meriterande. Några av produkterna säljs genom anbud och vissa säljs utanför.Vår portfölj består för närvarande av produkter så som proteser och ortoser, främst liner, avancerade knän och material samt scanning och 3D modelleringsverktyg för centraltillverkning. Runt våra produkter erbjuder vi även tjänster som utbildning och support.Vad kommer du göra?Hantera kontorets administration samt bemöta kunder via telefon och email och omsätta deras förfrågningar till rekomendationer och slutligen försäljningsordrar- allt sköts i Navision samt den logistik partner som vi har.Önskad bakgrundVi tror att du är en person som likt oss andra brinner för att hjälpa människor och därmed gärna en bakgrund inom kundtjänst samt inom något vårdrelaterat yrke och har gärna en administrativ ådra. Vi vill att du har en erfarenhet inom Microsoft Dynamics Navision order system. Eftergymnasial bakgrund inom företag, naturvetenskap eller teknik ser vi också som meriterande.Eftersom det här är en position med utvecklingsmöjligheter, skulle vi vilja höra från akademiker som är relativt nyutbildade och kanske har några år av arbetslivserfarenhet.Vem är du-Har en administrativ ådra.- Är en utåtriktad person som gillar lag arbete.- Ha goda kunskaper och önskar utveckla en hög professionell kompetens.- Mycket bra sociala färdigheter och relationella färdigheter.-Har en äkta önskan att lyckas i positionen och är ambitiös.-Strukturerad-Goda svenska och engelsk kunskaper- både skriftligt och muntligt.-Dansk / Norskt / Finskt språk i skriftligt och muntligt är mycket meriterat men inte nödvändigt-Duktig i IT-verktyg och ha bra datakunskaper.-Kunskap inom kundservice och datorprogram som Microsoft Navision Dynamics är ett kravPlaceringPå kontoret i Knivsta, arbetstider är 8-17. 3-4 dagar i veckan, dvs 70% tjänst. Visa mindre

Skolskjutssamordnare / Webbansvarig skolwebbar

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Vi söker en skolskju... Visa mer
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!

Vi söker en skolskjutssamordnare/webbansvarig för skolwebbar till Utbildningskontoret i Knivsta kommun.
En av våra medarbetare går vidare till andra arbetsuppgifter. Vi söker därför en ny medarbetare. Du kommer att ingå i ett arbetslag med ytterligare medarbetare som är placerade på utbildningskontoret.


ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten innehåller flera ansvarsområden.

Som skolskjutssamordnare planerar och samordnar du skolskjutsverksamheten. Du handlägger självständigt ansökningar och fattar beslut om skolskjuts och elevresor enligt bestämmelserna i skollagen och de kommunala riktlinjerna. I din roll är du delaktig i arbetet med att utveckla rutiner kring handläggning och samordning för skolskjutsverksamheten. I uppdraget ingår att besvara frågor från allmänheten och andra aktörer gällande skolskjutsfrågor, främst via telefon och mail. Du kommer också att informera om skolskjuts i olika sammanhang.

Som webbansvarig för Knivsta kommuns webbar för förskolor och skolor ansvarar du för att innehållet i verksamheternas webbar är uppdaterat och lättillgängligt. Du samarbetar med de olika verksamheterna för ett korrekt innehåll. Du arbetar i för webben nödvändiga program.


KVALIFIKATIONER
• God förmåga att göra prioriteringar och upprätthålla effektiva rutiner i arbetet.
• God social förmåga och driven känsla för service.
• God förmåga att uttrycka sig i skrift.
• Mycket god datorvana och kunskap om de vanligaste kontorsprogrammen (Office).
• Vana av att ha arbetat med Cartesia/ Sokigo (skolskjutsprogram) är meriterande.


ÖVRIGT
Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.


Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre